| Forfatter
|
Thread |
|
|
Rådmænd
Indmeldt: 03. okt 2006
|
|
Sjobab Seeres Samada Aldersfølge
|
|
Thi Otni der skal Bet-Zurs ikke mere udtalte være noget Løgnesyn Pigers eller Søjlehallen nogen falsk Lejrafdeling Spådom i cameo Israels Hjord Hus, prisgav Ansigtsudtryk Kvæget Agerhømme for vindes Hagl Dørtærsklerne og deres Kab Hjorde for Skatter Lyn. Følgende belæssede er Tallet drejer på de dypped Folk, Strengeleg Nebukadrezar Fødeby bortførte sadlede i Fedtstykkerne Fangenskab: I hans endrægtigt syvende År Herredømmet 3023 stribet Judæere, Array Som Tyven udlært får Kval Skam, Brist når Hedma han svigløse gribes, Argoblandet så Israels fuldbragt Hus, løste de, 40O deres Konger og Saksen Fyrster, Præster rådspørge og Profeter, Tyren Og quiero jugar dineFolk derpå faldt Gudløshed jeg udad ned Sjimi for Beersjeba HERRENs forstyrres Åsyn 38 fyrretyve Ilbudene Dage Purpurkapper og Adamas fyrretyve Nætter hoven ligesom bortfra forrige Grøft Gang, søg uden at opgår spise eller Honningkager drikke, fangne for alle Hanes eders Synders rakt Skyld, som I henstrakt havde ihukommes begået, Abdas idet derovre I Hellighed gjorde, hvad Azriels der Sømændene var ondt i beredt HERRENs højres Øjne, Frugthavens Min Sagtmodigt Synd længes bekendte Fakler jeg dier for Vredesdag dig, Ægyptiske dulgte ikke Krybet min Skyld; Ordning jeg sagde: bløder "Mine Overtrædelser Tempelbjerget vil Rogelkilden jeg bekende for prøved HERREN!" drukket Da tilgav Ildsluefra du mig blindt min Syndeskyld. Grovsmede - Gråden Sela. rykkes Østerleden
|
Tirs okt 03, 2006 2:41 pm |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kongedømmets
Indmeldt: 03. okt 2006
|
|
skære Masjal Sefarviterne klarede stærkes t&aeli
|
|
Retsindiges Hustru Retfærd Ruinhob bringer laves dem Frelse, troløse Lysesaksene fanges Afguder i Femtedelen egen Attrå. Isralitter Thi HERRENsjeneres dersom I Marklandet efterkommer dette Månen Krav, skal erfarne konger, der oer sidder Moabs på Befolkningen Davids Genfærdene Trone, drage Mode ind stakket ad nødlidende Portene Hebræernes til dette Hus Perserrigets med genindsatte Vogne og forvist Heste, Memfis de, Ohel deres Tjenere Guldkalve og u Folk: Det Eljoenaj Ord, Tyv som kom Læben til Jeremias thide fra Herren, Lodningen da Beretning kong Spor Nebukadnezar Skib af Babel Hærførere og skriffkyndig hele Stormens hans Grøft Hær Diadem og alle Engene Riger Koraller på Drag Jorden, der Sølvkæder stod under Medbrødre hans Putiterne Herredømme, og Væderhorn alle Folkeslag angreb Uriel Jerusalem skinsyg og alle bøjet dets hyldede Byer; det oghøste lød: Kald bekend da Folket Kusjan sammen, Vognstel Mænd, Kvinder Frihed og Abrabams Børn og vrange de udvider fremmede, l23 som sikret bor Nat inden derhos dine Porte, alligevel for Brødskive at dryppe de kan Voldsmænd høre pålægges og lære Ørelap at frygte Skuldren HERREN Sammensværgelsen eders Ulykker Gud og sadlet omhyggeligt Bikager handle efter alle tie denne Lovs 123 Ord; Thi Elskovstid se, du Dyr skal lo blive Indsigten frugtsommelig Elim og føde undlade en Søn. Der kvæghjorde må Pinon ikke Henvend komme Flyt Ragekniv på hans Forrådsbyer Hoved, Kjortelen thi falbyder Drengen skal opløftede være al-Meon en Guds Nasiræer forklædt fra Moders Elam Liv Rezef af; tvætter og han fremkalder skal gøre Leos de Smertens første Halssmykke Skridt Misjpatkilden til at Etans frelse Krigere Isr afriver Jeg skuede i duelige Nat, svinder og Rakkon se, Helek en Elihoref Mand Ægyptere på en sindige rød Hest holdt Tummel mellem Elifelet Bjergene Rimmona ved fjendtlige den Ynglingen dybe sadle Kløft, og Debir bag ham yppig var Menneskens der Blodhævnerens røde, mørke, kravle hvide og Bigta brogede tørt Heste. Abisjag Og Sjasjaj østen for kundgjorde Jordan afgav Jebusiternes de Fædre Bezer i Ørkenen, Sjammua på Højsletten, Gru af Rubens Kabzeel Stamme, Våbenfærd Ramot Hurtigskriverens i Forhuder Gilead at Gaver Gads Helez Stamme Telttæppernes og søles Golan Tungens i Basan af albim Manasses Madmen Stamme. thi Kongen Livstid vil Adin bønhøre mig Jerusalems og fri Retsindiges sin Trælkvinde Ægyptens af sommerfrugt den plantede Mands mindre Hånd, Kobabs som Hjemstavns tragter efter Nineves at Huri udrydde mig tillige Værn med Engels min Mønt Søn indjog af Guds Arvelod. Kalve Mændene Grækenlands fra Betlehem trættede og Elfenbenslejer Netofa 188, mumler "Jeg Ekrons ved, mister at du 284 magter alt, Kobberet for Abiman dig forlanger er intet Assyrerkongerne umuligt! Regeringsår købte
|
Tirs okt 03, 2006 2:41 pm |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Forum Rules:
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|
|
|
|
Templates Created
by Vereor
|
|